Porady, które pomogą sprzedać Ci ubezpieczenie na życiePolisa na życie to jeden z bardzo specyficznych produktów ubezpieczeniowych, do którego należy ochrona zdrowia i życia osób objętych ochroną. Aby jednak móc osiągnąć sukces w sprzedaży produktów oferowanych przez tego typu rozwiązania bardzo ważne staje się, aby nie używać branżowych terminów w rozmowie z klientem. W końcu on ich nie musi rozumieć, a to najczęściej spotykany błąd powielany przez wielu sprzedawców. Sprzedawca ma przede wszystkim wytłumaczyć nierzadko zawiłe kwestie w sposób ja najbardziej zrozumiały.

Wyniki sprzedażowe

Niemniej jednak nawet o najbardziej skomplikowanych elementach polisy na życie można opowiedzieć w prosty sposób. Jest to możliwe, a wyniki sprzedażowe wielu sprzedawców ubezpieczeń doskonale to przedstawiają. Możliwe staje się to również przy użyciu prostych słów oraz obrazowych przykładów. Istotne jest także, aby o poważnych sprawach rozmawiać równie poważnym językiem. O ile w przypadku sprzedaży polis turystycznych czy komunikacyjnych jest miejsce na luźną rozmowę czy nawet żart, o tyle przy ubezpieczeniach na życie należy powstrzymać się od tego typu dowcipów.

Kontakt z klientem

Klient nie może się poczuć lekceważony, a slang czy mowa potoczna mogą brzmieć jak deprecjonowanie jego problemów! Skup się na korzyściach, ale nie zapominaj o szczegółowych cechach polis! Na wstępie nie atakuj klienta prezentacją zalet produktów i nie staraj się wyjaśnić wszystkiego na raz. Prezentując ofertę warto jest kłaść nacisk na jedną lub dwie korzyści, które są odpowiedzią na określoną potrzebę klienta. Podaj dokładne przykłady i stopniowo je rozbudowuj, aby klient ostatecznie zyskał pełnię wiedzy o produkcie. To bardzo ważne, bo dzięki temu będzie zadowolony ze współpracy z nami.

Dodaj komentarz